my girls days out

since zhafir is out of town..
i decided to spent my time with my girl, qha..
nak ilangkan sedih..shopping lar..
actually qha yg shopping..its her shopping day..
me more to tmnkn je..
and ade jugak terbeli...
hehe..sampai duit dh abis...dats not hehe..




(me and qha, at kitschen fitting romm..qha br je sdh try 10 of her clothes, me juz try skinny je)




(after energy abis cuz try baju kat kitschen, we made a stop at bbq chicken, actually, we were heading 2 subways, but then nmpk ayam..ayam goreng!!!!..cant hesitate dat)





(my cover cun pose..i said 2 qha..nak love kat blakang 2..so, qha try her best 2 take d pic)




(qha!u cant drink fried chickens!!!well, in here u can..its called colpop..it gots drink under d fried chicken..cool huh?)






(qha playing with her colpop..dah macam aimar or nadhrah..kids..u cant blame her..hehe)





(wah..sedapnyeeee..my dish..d jerk barbeque)




(qha thinking out her way on how to invade my dish..huhu)





(d best part is dat we got free cornetto..wut a desert!!)




(at d end of d day..me vs qha..finally, i'm smaller than qha!)





(2days b4 dat, shopping jugak..with cla n dja..cmn xabis duit..ibuuuu..maybank ye!hehe)

4 comments:

Nabilah Syafikah said...

YAHUU ada geng kitschen! situ best kan?murah plak tu!

NaDiaHiLMaN said...

tau pun...sangat2..and actually after reading from ur blog yg u ske kitschen..we all visit lar..sgt suke!!totally fall in luv with it..u r like my fashion guru now..hehe

Anonymous said...

hihihi..xle gi sana slalo..nanti abis duit

NaDiaHiLMaN said...

btl3..nk2 bwak qha..mmg tgoda.huhu